Vorbeşte-mi, căci te aştept…

August 10, 2010 la 6:39 pm | Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

Brooke Fraser: C.S. Lewis song

traducere libera:

Dacă găsesc în mine însumi dorinţe

Pe care nimic din lumea asta nu le poate împlini

Pot sa înţeleg un singur lucru:

Că eu nu am fost făcută pentru lumea asta, pentru aici.

Căci în firea mea umană cu care mă lupt

Tot ce e mai bun, mai frumos  e aşa superficial şi ţine doar un moment

Apoi după ce trece mă simt goală:

Când ce sunt acum compar cu ce am fost destinată să ajung.

Vorbeşte-mi, Doamne

În lumina zorilor:

Îndurarea vine cu dimineata…

Voi suspina si voi geme împreuna cu toata creaţia,

Aşteptând împlinirea nădejdii să vină…

Oare sunt pierdută, sau doar mai negăsită ca altii?

Pe drumul drept sau învârtindu-mă în cerc

Pe drumul greşit?

Este ăsta un suflet care se zbate în mine?

care vrea să se elibereze?

care vrea să vină la viaţă?

Pentru că a mea comoditate ar prefera

Să fiu amorţită,

Şi să evit naşterea iminentă

A celei ce am fost nascută să devin…

Vorbeşte-mi, Doamne

În lumina zorilor:

Îndurarea vine cu dimineaţa.

Voi suspina si voi geme împreună cu toată creaţia,

Aşteptând împlinirea nădejdii să vină…

Nu stăm multă vreme aici, pe pământul ăsta.

Timpul nostru aici e doar o suflare

Aşa că ar fi bine să-l respirăm adânc:

Am fost făcută să trăiesc,

Am fost făcută să iubesc,

Am fost făcută  să Te cunosc pe Tine, Doamne!

Împlinirea nădejdii va veni pentru mine

Împlinirea nădejdii va veni pentru mine

Împlinirea nădejdii va veni pentru mine

Vorbeşte-mi, Doamne

În lumina zorilor:

Îndurarea vine cu dimineaţa.

Voi suspina si voi geme împreună cu toată creaţia

Aşteptând împlinirea nădejdii să vină…

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

