TU esti totul

Aprilie 26, 2010 la 1:37 pm | Publicat în Uncategorized | 1 comentariu

VERSURI (in traducere libera):

As putea sa traiesc singura

As putea sa nu simt dorinte

adanci in inima mea…

si sa nu simt caldura

tamaduitoare a bratelor cuiva.

As putea trai chiar fara vise

si sa nu cunosc nicicand fiorul

implinirii lor;

sa vad tot mai de neatins

fiecare stea,

si totusi sa merg mai departe…

[ putem mult mai mult decat credem ca suntem in stare (comentariu personal)]

Pot trai fara multe lucruri.

Dar n-as putea infrunta  ziua de maine

Fara speranta Ta in inima mea.

STIU:

Nu pot trai nici o zi fara TINE.

Doamne, nu e noapte si nu e dimineata

De nu ma tin cu iubire bratele Tale!

TU esti bataia inimii mele in tot ce fac.

nu pot trai nici o zi fara TINE!

As putea calatori sa vad lumea intreaga

si sa ma minunez de toate frumusetile ei…

Dar ele doar m-ar duce cu gandul la TINE…

As putea sa am tot ce viata asta poate da

bogatii ce nu pot fi masurate,

care sa-mi implineasca orice dorinta pe loc;

as putea avea sau face orice,

daca TU nu esti  in ele, atunci

STIU:

Nu pot trai nici o zi fara TINE.

Doamne, nu e noapte si nu e dimineata

De nu ma tin cu iubire bratele Tale!

TU esti bataia inimii mele in tot ce fac.

nu pot trai nici o zi fara TINE!

Domnul meu, traiesc –  pentru ca TU traiesti;

Esti ca si aerul respiratiei mele.

Domnul meu, am –  pentru ca TU  daruiesti;

Esti totul pentru mine!

1 comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Wow…this is my fav. song!!!! God has used it in my life while I was going through a valley. It brings back amazing memories of sweet and unforgettable moments with my God. It reminds me that when I don’t have anything and have Him it’s ALL I actually need.


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

