pe drum

Martie 23, 2010 la 2:03 pm | Publicat în Uncategorized | 4 comentarii

de la mami…

(a spus ca e special pentru mine! )

multumesc  pentru tot! esti cea mai buna mama! oricum as zice-o tot pare sec si prea putin , si meriti mai mult.

…………………………………………………

………………………………………………….

………………………………………………….


Adeseori in drum spre cer lovita-s de furtuna

Si-alerg la adapostul Tau, si mila eu iti cer…

Fara de Tine, drag Isus, nu sunt decat tarana.

Ajuta-ma sa-nteleg ca Voia ta este  iubire

…………………………………….

Ia-ma de mana, Domnul meu, cand greul ma doboara.

Ia-ma de mana Domnul meu si du-ma-n cer cu Tine;

Ridica-ma pe bratul Tau, Tu esti a mea comoara.

Ridica-ma mai sus de nori… ia-ma, ia-ma cu Tine…

………………………………………

Inima mea, sufletul meu pe Tine te doresc, o, Doamne!

Sa te-ntalnesc, sa imi vorbesti tanjesc de dor…

Intr-un pamant sec si pustiu astept inviorare;

Caut Cuvantul Tau si dragostea-Ti ca pe-un izvor.

……………………………………………………….

Te vreau  cum cauta ratacitul cel setos oaza in pustie,

Dar stiu: viata mea e-n Mana Ta, veghezi la tot ce mi se-ntampla

Alerg la Tine, pentru ca numai in  Tine am gasit eu Apa vie

Si simt cum briza Duhului Tau Sfant invioareaza a mea tampla.

………………………………….

Nu ma lasa sa dau-napoi; in lupta da-mi izbanda.

Esti darul meu cel mai de pret si a mea calauza

Pazeste-ma sub scutul Tau,cu bine sa ajung la tinta.

Aici sunt in calatorie; curand ai sa ma duci Acasa.

……………………………………………..

Nimic nu vreau pe-acest pamant  mai mult decat pe Tine;

Ma lupt, alerg si dau navala spre-a Ta Imparatie!

Viata mea si tot ce am pentru slujire Ti le-nchin, Stapane

Tanjirea dupa Tine imi e si dor si bucurie…

4 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. hmm!…n-am ce zice…ți-am zis eu că ești favorită!…noroc că nu mă supăr…:)

  2. cori draga, asa-i ce bine ca avem mamici si ca sunt inegalabile!!!

    foarte frumoasa poezia. spuna-i la tusi ca o iubesc si ca mi-au dat lacrimile de frumusetea calatoriei…

    pupici,
    si tie o zi faina!

  3. sunt sigura ca este una si special pentru tine, Manu ! stii tu ca mami e plina de resurse 🙂

  4. asa e, Ligi draga, ai dreptate! ma bucur ca-ti place poezia 🙂 , am sa-i transmit ! (trebuie sa marturisesc ca am modificat un pic poezia , si ultimele strofe sunt ale mele, da oricum sunt inspirate din primele strofe, care sunt de la ea 🙂 )


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

