vad ca esti omida, dar vorbesc fluturelui dinauntru

Martie 16, 2010 la 7:10 am | Publicat în Uncategorized | 4 comentarii

-de vorba cu sora Maria-

Toate trec, se vestejesc;

Orice faci, oricat aduni,

Toate aici raman. Si pier.

Trezeste-te!

Nu sta degeaba! Nu trai degeaba,

Ca si-o faptura fara duh si judecata,

Ca si cum n-ai fi OM!

Trece timpul, el nu sta sa te astepte.

Curand vine si clipa cand ti se va spune: Du-te!

Cum ai sa stai in Fata LUI?

Ce duci cu tine de aici?

Osteneala cea curata

Nu va ramanea uitata;

Cat ai prilej, fa BINELE

Pline fie-ti zilele!

Alta grija sa nu ai,

Intra de pe-aici in rai!


Decat tradator, mai bine vandut;

Decat parator, mai bine batut;

Decat hot, mai bine furat;

Decat inselator, mai bine inselat;

Decat rautacios, mai bine fraierit;

Decat apasator, mai bine persecutat;

Decat batjocoritor, mai bine batjocorit.



Spre CE VEI FI, te-ndreapta curajos,

Incolo  ceru-i tot mai luminos.

In tot ce faci, fii curat, fii sanatos,

Traieste frumos.

………………………….

Stiu, stiu!” zice savantul…

Da-mi, da-mi!” zice bancherul…

Dar „Pot totul in Hristos!

E cel mai luminos…

Dar unde-i neputinta,

Acolo-i de fapt necredinta…

4 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. super încurajări…ce bine ar fi să asculte fluturii…să nu-şi păteze culorile, să poate zbura mai apoi cat mai sus…

  2. Asa e, multumesc. Unele din ele le-am primit si eu de la sora Maria si m-am gandit sa le dau mai departe. 🙂

  3. asa mi-a placut poezia asta de numa … poate si pentru ca ma simt obosita ….

  4. multumesc, ma bucur daca poezia „te-a odihnit”… 🙂


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

