Am fost creat luptator (pentru tata, cu drag!)

Ianuarie 18, 2010 la 11:10 pm | Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

LA NICI O VARSTA  NU E PREA TARZIU SA VISEZI SI SA-TI IMPLINESTI VISELE

Pe cand era tanar si avea 40 de ani, Caleb a primit o promisiune : muntele Hebron, munte greu de cucerit,  pentru ca era plin de cetati intarite locuite de „anachimi” adica uriasi. Pe cand era tanar, Caleb nu a cucerit muntele, dar la 85 de ani, el a spus: „ Si astazi sunt tot asa de tare ca in ziua cand m-a trimis Moise; am tot atata putere cat aveam atunci, fie pentru lupta, fie ca sa merg in fruntea voastra. Da-mi dar muntele acesta despre care a vorbit Domnul.” ( Iosua capitolul 14, versetele 11 si 12)

traducere libera „dame este monte” de jesus adrian romero:

Unii imi spun ca timpul a trecut

si anii mi-au insemnat infatisarea;

ca vocea mi s-a schimbat, si nu mai tin pasul ca inainte;

ca puterea tineretii mele s-a dus,

si ca am irosit-o degeaba.

Ca pot spune adio viselor,

si ca luna mea de april a trecut pe langa mine...

DAR eu spun: da-mi acest munte si cu puterea mea il voi cuceri!

Voi implini promisiunea destinata mie!

Am fost creat pentru a lupta,  inzestrat pentru batalie!

Nici un urias nu ma va face sa ma opresc sau sa ma indoiesc;

Voi inainta, steagul meu tot mai sus il voi inalta!

Unii ma sfatuiesc sa sun retragerea;

imi zic ca: ce n-a putut face tanarul care am fost,

batranul niciodata nu va reusi.

Ca trenul meu a plecat, l-am pierdut, a trecut pe langa mine…

Unii spun ca nu mai am ce face decat sa renunt,

cariera mea a ajuns la sfarsit,

si nu mai sunt pentru nimeni important.

DAR eu spun: da-mi acest munte si cu puterea mea il voi cuceri!

Voi implini promisiunea destinata mie!

Am fost creat pentru a lupta, sunt inzestrat pentru batalie!

Nici un urias nu ma va face sa ma opresc, sa ma indoiesc!

Voi inainta! Steagul meu tot mai sus il voi ridica!

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

