istoria vietii mele (in 3 acte)

Ianuarie 3, 2010 la 12:57 pm | Publicat în Uncategorized | 1 comentariu

ACTUL 1.

Zaceam ca un mort ce mirosea greu.

De atata vreme ma omorasera pacatele mele

Ca o pleava  de aruncat,

Ca un gunoi de dispretuit,

La care, daca te uiti din greseala, esti scarbit.

Acolo m-au adus alegerile mele

Pe cand zaceam asa in neputinta,

Ingropata in propria-mi  jalnica fiinta,

in propria-mi mizerie,

de propriile mele dorinte,

cu  a mele straduinte,

M-ai strigat.

M-ai chemat TU.

TU, Marele Imparat,

Cel mai Minunat,

Care straluceste mai tare ca soarele,

Caruia I se inchina

Ingerii si heruvimii

In lumina.

M-ai chemat.

Si m-am agatat de-a Ta  chemare

Ca un inecat de colacul de salvare.

Desi nu intelegeam CUM…

ACTUL 2.

El a venit.

Cand L-am vazut , am plans.

„Nu avea nici frumusete, nici stralucire care sa-mi atraga privirile, infatisarea LUI nu  avea nimic care sa placa. Era dispretuit si parasit de oameni, om al durerii si obisnuit cu suferinta, era asa de dispretuit ca iti intorceai fata de la EL…”

Am strigat ingrozita: De ce???

„EL suferintele mele le-a purtat si durerile mele le-a luat asupra LUI…EL era strapuns pentru pacatele mele, zdrobit pentru faradelegile mele. Pedeapsa care imi da pacea , a cazut peste EL.”

Mi s-a spus: „Prin ranile LUI esti vindecata.”

Isaia capitolul 53, versetele 2, 3, 4, 5. (despre Domnul Isus)

Oh, oh, oh! Roaba TA, cu drag,  pe veci, aleg sa fiu!!!

ACTUL 3.

EL se uita la mine si-mi spune:

Esti frumoasa de tot, iubito, si n-ai nici un cusur. ” (Cantarea Cantarilor capitolul 4, versetul 7)

EL m-a imbracat ca pe-o mireasa si m-a inarmat ca pe un ostas si mi-a spus:

Ramai asa.Esti frumoasa ca luna, curata ca soarele si cumplita ca niste osti sub steagurile lor” (Cantarea Cantarilor capitolul 6, versetul 10 )

Dragostea LUI este steagul fluturat peste mine. (Cantarea Cantarilor capitolul 2, versetul 4)

Cu pieptul plin de dor ii spun: ” eu sunt a Iubitului meu si EL este al meu. Vino mai repede , Iubitule” (Cantarea Cantarilor capitolul 6, versetul 3 si capitolul 8, versetul 14 )

1 comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Dragostea Lui fara margini ne-a adus la viata,e cea mai mare bucurie si dragoste cand in viata El e cu noi si in noi clipa de clipa,suntem cea mai frumoasa si fericita mireasa din univers rascumparata cu cel mai mare pret,jertfa de la Golgota.


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

