Imi spune ca ma iubeste

Decembrie 5, 2009 la 9:27 pm | Publicat în Uncategorized | 4 comentarii

inspirat de  „me dice que me ama”  de Jesus Adrian Romero

Imi spune ca ma iubeste

Cand ascult ploaia cantand;

Imi spune ca ma iubeste

Cu un apus de soare care-mi taie respiratia;

Imi spune fara cuvinte

Cu valurile marii spumegand;

Imi spune cu fiecare rasarit de soare

cand ma trezesc respirand.

Imi spune ca ma iubeste si ma vrea langa  El,

vrea sa-mi fie aproape.

Imi spune ca ma cauta cand ma plimb cu vantul in fata,

cand fug sa uit de toate.

Imi spune ca toate minunatiile din lumea asta le-a creat pentru mine,

sa-mi atraga atentia, sa-L vad pe El in ele;

Ca EL doreste sa-mi rapeasca inima si sa-mi insenineze viata…

Mi-a spus ca ma iubeste

Cand a stat pe cruce, cu bratele deschise a imbratisare,

Mi-a aratat cat de fara de margini e dragostea LUI,

Ranile din Mainile si Picioarele LUI  imi spun de a LUI iubire

iarasi si  iarasi mereu…

4 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Tot ce faci faci cu inima Corina, bravo bravo !

  2. Ne iubeste El, Mantuitorul nostru; s-a jertfit din iubire pentru noi,sa avem viata in vesnicii,dragostea Lui fara margini ne-a cuprins pe noi, care suntem un abur trecator aici. Creatia Lui e minunata,ne arata iubirea Lui in toate lucrurile create de El pt.noi,multumiri,lauda si inchinare fie aduse Domnului nostru ISUS HRISTOS!

  3. Sa fii binecuvantata! Este minunat sa fii iubit de Creatorul; este minunat sa impartaseşti iubirea Lui. Iubeste pe Domnul Dumnezeul tau cu toata fiinta si cugetul tau,si pe aproapele tau! Corina, se poate traduce iubirea in cuvinte? Parerea mea: iubirea in cuvinte,foarte putin; in fapte si simtaminte Da.

  4. Va invit sa cititi un articol despre hip hop in muzica crestina
    http://meisternik.wordpress.com/2009/12/09/muzica-crestina-hip-hop/


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

