Din El, prin El si pentru El

Noiembrie 28, 2009 la 3:31 pm | Publicat în Uncategorized | 3 comentarii

Fara Tine sunt ca o arama ce suna,

ca un chimval zanganitor!

Tu, Doamne esti Iubirea,

fara de Tine totul e gol.

TU-mi umpli intreaga mea fiinta;

esti Dorul meu cel mai adanc,

ascuns in suflet si in gand.

As vrea ca tot ce spun, ce fac

sa fac prin Tine,

si pentru Tine, Domnul meu iubit si sfant*!

Tu singur esti cu-adevarat Iubire,

doar prin Tine sunt ce sunt.

TU faci sa-mi fie vietuirea  o cantare…

Un cantec de iubire in care esti mereu prezent

in gand, cuvant si in traire

TU nici o clipa singura nu ma lasi.

Te iubesc, Dumnezeule si asta e tot un dar de la Tine

pentru ca TU m-ai iubit intai.

* sfant, adica Deoparte de tot si toate,  Cel pe care nici un rau nu-L poate atinge.

3 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Foarte frumoase gânduri, pline de sensibilitate, credinţă şi dragoste pentru Domnul.

  2. multumesc, noemy. El merita mult mai mult. El este cel mai frumos.

  3. Prin El si pentru El suntem ceea ce suntem, ce am fi fara dragostea si indurarea Lui?,sa fii binecuvantata pt.tot ceea ce faci!


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

