astept

Octombrie 3, 2009 la 3:07 pm | Publicat în Uncategorized | 1 comentariu

Increderea este o componenta esentiala a dragostei.

Plangerile lui Ieremia capitolul 3, versetele 22, 23, 24,25, 26

„Bunatatile Domnului nu s-au terminat, indurarile LUI nu sunt la capat, ci se inoiesc in fiecare dimineata.beautiful sky 2

Si credinciosia LUI este atat de mare!

Domnul este partea mea de mostenire, zice sufletul meu; de aceea nadajduiesc in EL.

Domnul este bun cu cine nadajduieste in EL, cu sufletul care-L cauta.

Bine este sa astepti in tacere ajutorul Domnului.

Isaia capitolul 26, versetele 7,8,9

„Calea celui drept este neprihanirea; TU, care esti fara prihana, netezesti cararea celui drept._DDM8978

De aceea, Te asteptam , Doamne, si pe calea judecatilor TALE (cand ne judeci); sufletul nostru suspina dupa Numele TAU si dupa pomenirea TA.

Sufletul meu TE doreste noaptea, si duhul meu TE cauta inlauntrul meu.

Psalmul 130, versetele 1, 2, 3, 4,5,6

„Din fundul adancului, TE chem, Doamne!

Doamne, asculta-mi glasul!

Sa ia aminte urechile TALE la glasul cererilor mele!

Daca ai pastra, Doamne, aducerea aminte a nelegiuirilor, cine ar putea sta in picioare, Doamne?

Dar la TINE este iertare, ca sa fii de temut.

Eu nadajduiesc in Domnul, sufletul meu nadajduieste, si astept promisiunea LUI.

Sufletul meu asteapta pe Domnul, mai mult decat asteapta strajerii (soldatii care fac noaptea de paza) dimineata,

da, mai mult decat asteapta strajerii dimineata…”

1 comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. .. bunatatile Domnului nu s-au terminat, indurarile Lui nu sunt la capat..

    .. bine este sa astepti in tacere ajutorul Domnului.

    multumesc Doamne!

    multumesc si tie, Corina.


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

