vin la Tine

August 11, 2009 la 6:21 pm | Publicat în Uncategorized | 2 comentarii

poezie inspirata de cantecul „sumergeme” de jesus adrian romero,

si de ceea ce simt acum.

Ostenita de drumul anevoios strabatut,footprints in desert

nu mai gasesc nici o putere in mine…

Am strabatut un intreg desert,

si pustiul m-a secatuit.

Insetata de Tine, cu sufletul gol si uscat,

vin la Tine.

Am luptat ca un soldat*  curajos,soldat saving child

si totusi  lupta e aproape pierduta…

Armele mi s-au rupt, ciuntite in lupta sunt sabia Cuvantului si scutul credintei,

armatura,  coiful mantuirii si platosa neprihanirii,  mi-e zdrentuita toata…

Am suferit,

hainele **  mi s-au murdarit in valtoarea luptei,

incaltamintea ***  mi-e rupta de drumul spinos si bolovanos,

inima mi-e zdrobita si sufletul mahnit si insetat,

mi-e rusine

ca am esuat si lupta am pierdut,

dar la cine sa vin?

Pe cine altul am eu in cer si pe pamant, decat pe Tine?

Cu umilintababy dinking

vin la Tine.

Am nevoie sa beau din Izvorul Tau

si sa ma scufund in Raul Duhului Tau…

*soldat : este vorba despre razboiul spiritual, cel mai real si mai important razboi , toate razboaiele umane sunt doar chestii trecatoare, dar acesta este singurul razboi care chiar are importanta. Efeseni capitolul 6, versetul 11,12, 13, 14 ,15, 16, 17, 18.  doar un citat: „Imbracati-va cu toata armatura lui Dumnezeu…caci noi n-avem de luptat impotriva carnii… (adica razboiul e spiritual nu fizic), ci impotriva capeteniilor, impotriva domniilor, impotriva stapanitorilor intunericului acestui veac, impotriva duhurilor rautatii care sunt in locurile ceresti. (adica in lumea spirituala)”

Cred ca acum sunt ca soldatul care revine la baza pentru odihna, intarire, improspatare, vindecare si inlocuirea echipamentului…ca sa se poata intoarce din nou in lupta…

**hainele: Apocalipsa capitolul 19, versetul 8: „Inul subtire sunt faptele neprihanite ale sfintilor”, Isaia capitolul 64, versetul 6: „faptele noastre bune sunt ca o haina manjita.”

***incaltamintea: Efeseni capitolul6, versetul 15: „avand picioarele incaltate cu ravna Evangheliei pacii”

Isaia capitolul 9, versetul 5,6,7:

„orice incaltaminte purtata in invalmasala luptei, si orice haina de razboi tavalita in sange, vor fi aruncate in flacari, sa fie arse de foc.

Caci un Copil ni s-a nascut, un Fiu ni s-a dat, si domnia va fi pe umarul Lui; il vor numi: Minunat, Sfetnic, Dumnezeu tare, Parintele vesniciilor, Domn al pacii.

El va face ca domnia Lui sa creasca, si o pace fara de sfarsit va da Imparatiei Lui, o va intari si o va sprijini prin judecata si neprihanire, de acum si-n veci de veci: iata ce va face ravna Domnului ostirilor.”sunrise&horses

Matei capitolul5, versetul 6: „Ferice de cei flamanzi si insetati dupa neprihanire, caci ei vor fi saturati” ...Aici iar e vorba sa doresti asa de tare pe Dumnezeu, voia Lui, mantuirea Lui, ca e mai mult ca o dorinta, sa fii flamand si insetat…ce face un flamand sau un insetat? nu mai vrea nimic altceva decat ceea ce-i potoleste foamea si setea, nu mai cauta altceva, nu-l mai intereseaza altceva,  pana nu le gaseste…

Ioan capitolul7, versetul 37: Isus a strigat: Daca inseteaza cineva, sa vina la Mine si sa bea.”

Apocalipsa capitolul 22, versetul 17: „Celui ce ii este sete, sa vina; cine vrea, sa ia apa vietii fara plata!”happy bath

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Numai la El gasim pacea,linistea sufletului,izbavirea si viata vesnica.Tot ceea ce suntem,suntem prin El si harul Lui,fara El si pentru El ce suntem???

  2. La El sa alergam in fiecare clipa,El ne da putere si intelepciune,cu El vom merge in viata,nu vom muri niciodata,vom trai cu El in vesnicii,suntem ai Lui,a platit rascumpararea noastra la Golgota.


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

