August 5, 2009 la 4:30 pm | Publicat în Uncategorized | 5 comentarii

a_Jesus_is_the_good_shepherdiubitul meu Alinut a plecat Acasa

Stiu ca el e bine acum, ca in sfarsit nu-l mai doare nimic, ca toate suferintele lui au incetat si ca e in siguranta in bratele Tatalui, unde-i cel mai bine, unde mangaierea e deplina, unde e atata pace si iubire ca nicaieri altundeva. Stiu ca Dumnezeu stie mai bine si ca „toate lucreaza impreuna spre binele celor ce-L iubesc pe Dumnezeu”…

Dar totusi ma doare tare ca a plecat…

mi-e tare dor de tine, Alinut, iubirea mea…

5 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. ”Insa eu sunt totdeauna cu Tine,
    Tu m-ai apucat de mana dreapta;
    ma vei calauzi cu sfatul Tau,
    apoi ma vei primi in slava.
    Pe cine altul am eu in cer afara de Tine?
    Si pe pamant nu-mi gasesc placerea in nimeni dacat in Tine.
    Carnea si inima pot sa mi se prapadeasca:
    fiindca Dumnezeu va fi pururea stanca inimii mele si partea mea de mostenire.” Psalm73:23-26
    Dumnezeu sa te intareasca!

  2. E dureros cand cei dragi pleaca la Domnul,e voia Lui,am vrea sa fie o bucurie pentru noi aici,El stie de ce a plecat,Domnul iti va alina durerea din suflet cu siguranta.Domnul sa-ti dea putere si alinare in durerea sufletului tau!.Amin!

  3. Dear Corina, know that God is going to heal your heart. He uses all things for His glory, even tragedy such as this.
    Know you are in the thoughts and prayers of myself, my family and my church!
    Be blessed, dear, and rest in the assurances of our God that He will never leave you, never forsake you, and that He blesses His obediant servants more abundantly than they can ever know!!!!

  4. si mie mi-e dooor de tine, Alinutz…abia pot sa trec pe langa spital…cu toate ca era tare dureros pt. tine locul acela…asa frumos vorbeai si imbratisai acolo…off…totusi…acum se bucura cerul cu tine acolo unde esti …si asta inseamna …mangaiere…:)

  5. Corina, nu prea exista cuvinte potrivite, cand vine vorba de pierderea cuiva drag. Si nu exista nici raspunsuri potrivite, pana cand vom trece dincolo de oglinda (acum privesc ca intr-o oglinda) si vom cunoaste desavarsit. Dincolo de zdrobirea care vine odata cu pierderea fiintelor iubite, exista certitudinea purificarii aurului care suntem pentru EL.

    Sa fii pentru ceilalti ceea ce trebuie sa fii, daca pentru Alinut, misiunea ta a luat sfarsit!

    Sa ai pace!


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

