jurnal de 4 zile cu alin

Iulie 18, 2009 la 12:44 pm | Publicat în Uncategorized | 2 comentarii

10 iuliePicture 568
Mi-e inima grea, grea…
Alinut, iubirea mea draga si scumpa vreau asa de mult sa traiesti, sa te vad crescand. sa te invat sa inoti, sa te vad cum inveti sa canti la pian sau la ce ai vrea tu, ca iti place tare muzica, sa te vad cum canti, sa te duc peste tot, la munte, in padure sa simti frunzele sub talpi, si sa-i asculti muzica, la mare, sa simti nisipul sub talpi si sa inoti in mare…

Sa ajungi mare, sa te vad cum alegi calea cea buna in viata…Am vise si planuri pentru tine, dar sunt doar ale mele…si nu prea conteaza…
Cand zambesti imi creste inima si imi inseninezi ziua cand esti vesel si te joci!
Cand te vad cum suferi mi se rupe inima…Atata suferinta si atatea dureri pe care nu le-ai inteles, si tu esti asa de mic si asa de sensibil la orice atingere. As vrea sa ma doara pe mine in locul tau, mi-ar fi cu mult mai usor. Cand te lipesti de mine si iti simt inima, te simt cum astepti de la mine ocrotire, ajutor si cum te hranesti cu dragostea mea si asta imi incalzeste inima si ma face in stare sa urc Everestul cu tine in brate.
Esti inteligent si puternic si in acelasi timp atat de fragil. Te vad cum lupti ca un mic soldat pentru viata ta. Suferi si lupti. Asa de mult as vrea sa castigi lupta! Dar e o lupta acerba, tare grea si dureroasa, iar tu esti atat de mic si delicat.
De ce nu pot sa lupt eu in locul tau?
Pot doar sa te iubesc si sa ma rog.
Doamne, te rog din suflet pentru Alinut.Te rog alina-i durerile, te rog da-i putere. Stiu ca Tu ai toata puterea, Tu poti sa-l faci iar intreg si sanatos. Tu chemi in existenta ce nu este si dai viata unde nu e viata. Pentru Tine nimic nu este greu.Dar jugul Tau este BUN, chiar daca e greu de dus. Voia Ta este jugul Tau. Si eu l-am acceptat. Voia Ta sa se faca. Stiu ca Tu il iubesti mai mult decat mine. Tu stii ce e mai bine pentru el.
Multumesc ca l-ai chemat in existenta pe Alin, ca sa-i dai un viitor si o nadejde. Multumesc pentru fiecare zi pe care i-o daruiesti.
Multumesc ca l-ai adus in calea mea, chiar daca asta imi va zdrobi inima.
Multumesc pentru fiecare zambet, pentru fiecare bucurie pe care mi-a adus-o, pentru fiecare imbratisare pe care mi-a dat-o, pentru fiecare data cand ma striga asa de dulce „mama”; pentru fiecare ora pe care mi-ai dat-o cu el.
Doamne, iti incredintez Tie pe dragul meu Alinut, si impreuna cu el si inima mea. Fa Tu ce vrei cu el si cu inima mea. Amin.

11 iulie
Ce sa mai stiu face cu tine, cum sa te mai ajut, Alinut?
Iarasi nu pot decat sa ma rog.
Oamenii doctorii fac si ei ce pot, dar viata lui Alinut este in Mana Ta , Dumnezeule.
O, Doamne, asa de mult as vrea sa nu-l iei inca si sa-l faci bine! Sa-l vad iar jucandu-se si razand.
Dar Tu stii ce e mai bine pentru el. Alinut nu e al meu, ci este al Tau, Doamne.Te rog, Doamne, ai mila de el ! Amin.

Cat as vrea sa nu mai suferi, dragul, scumpul meu Alinut. Ai suferit ca un martir si ai luptat ca un soldat, desi esti doar un copilas. As fi vrut sa sufar eu in locul tau, numai tu sa fii bine. Ma doare de fiecare data cand te doare si pe tineimgres
Ai zambit! Dragul meu drag.
„Alinut, tu esti iubirea mea, stii?”
„Da.”
„Te faci bine si mergem cu masina?”
„Da, sina, brmm”
„Mama o sa-l ia pe Alinut in brate si o sa conducem masina impreuna si Alinut va apasa pe claxon:tiiit, tiiit”
Un zambet
„Da, tiiit, tiit, mama…”
S-a lipit cu capul de inima mea si a ramas asa.Am crezut ca a adormit, si nu mi-am mai retinut lacrimile. Dar nu dormea, a simtit si s-a intins si m-a pupat pe mana.

12 iulie
Alinut, iubirea mea scumpa si draga, ce ma doare inima pentru tine.
Esti tot mai slabit. Luni vorbeai in propozitii, spuneai aproape 50 de cuvinte, chiar m-am bucurat ca ai zis pentru prima data o propozitie din 3 cuvinte, si acum mai spui doar atat : „mama”, „papa”, „gata” si „casa sina”, adica sa plecam acasa cu masina…
Luni fugeai, te jucai si radeai. Azi ti-am dat papuceii si am incercat sa te plimb tinut de ambele manute si n-ai reusit sa faci nici macar 2 pasi…
Of, ce ma doare inima sa te vad asa…
Cand esti in brate te lipesti cu capul de inima sau de umarul meu si iti ascunzi manutele la piept, asa te linistesti. Cand te pup si-ti spun ca esti iubirea mea mai zambesti si spui „daaa”.
Unii ma intreaba daca nu mi-e greu. Nimic nu e greu: nici statul in spital cu toate „efectele secundare”, nici sistemul de „tiranie umilitoare”  specific spitalului,  (totusi, o parte  s-au purtat foarte frumos ), nici un efort nu e greu: nici vomitatul cu care pot spune ca acum chiar m-am obisnuit foarte tare, nici purtatul in brate, nici crizele de furie necontrolata a lui Alinut, cand ma lovea, ma zgaraia, ma musca, il inteleg ca era la capatul tolerantei si nu intelegea de ce e chinuit, nici altele Doar inima ma doare si durerea e grea ca un nod inauntru. Mi-e greu sa-l vad cum sufera.
Numai in brate vrei, Alinut. Nu ma intereseaza ca ma doare spatele sau mainile sau altceva. Cand nu esti in brate ma doare inima…Daca as putea sa-ti dau sanatatea mea. Daca as putea sa te ajut mi-as da si ochii sau mainile sau picioarele…sau zile din zilele mele…
Dar cine sunt eu sa spun asta?
Iarta-ma, Doamne, te rog. Tu toate le stii, si il iubesti pe Alinut mai mult ca mine, si pe mine…
Ma incred in Tine, Doamne. te rog sa-i alini durerile si sa-i usurezi suferinta, ca si in somn se incrunta ca si cum ar duce o greutate...

Ti-l dau TIE, Doamne pe Alinut cu tot cu inima mea. Amin.

13 iulie

Al cui esti tu, Alinut?

La vremea pe care Dumnezeu a hotarat-o, El te-a creat in chip asa de minunat !Picture 107

El a avut grija de tine. Si tot atunci cand El a gasit de cuviinta, te-a adus in calea mea si te-a asezat in bratele mele. Si esti ca o comoara pe care El mi-a incredintat-o pentru o vreme. Cu atata incredere te odihnesti in bratele mele… Si te iubesc asa de mult!

Si iti spun ca toate durerile vor trece, vei uita tot ce a fost asa de greu, de dureros.As vrea sa-ti spun ca vor veni si zile cu soare aici si ne vom bucura impreuna si de ele. As vrea sa-ti spun si ca vom avea timp pentru zambete, vom avea timp pentru ati sterge lacrimile cand ai sa incerci o noua figura cu bicicleta si ai sa te lovesti,  timp sa radem impreuna de nazbatiile pe care ai sa le faci, timp sa ma uit la tine cand ai sa joci fotbal si ai sa ma strigi:”uite, mama!”, timp sa te invat sa te rogi, sa-ti povestesc despre Dumnezeu, sa ne rugam impreuna, timp sa…

dar nu stiu cat timp vom avea…

pentru ca stiu al cui esti: esti doar al LUI, a lui Dumnezeu care te-a adus in existenta pentru ca asa a vrut El, si stiu ca El are un scop, un plan pentru existenta ta, si ca acesta este unul bun.Si zilele tale, orele si clipele tale sunt in mana LUI…

Doamne iti multumesc ca l-ai adus in calea mea pe Alinut, desi asta mi-a zdrobit inima.  Multumesc ca l-ai asezat in bratele mele.

Multumesc pentru privilegiul  de a-l tine in brate, multumesc ca bratele mele  ii aduc alinare, ca il fac sa se simta in siguranta, ocrotit,  ca bratele mele sunt pentru el mangaiere si dragoste si liniste si relaxare.

Multumesc pentru fiecare clipa , si te rog ajuta-ma pana la sfarsit, ca tare grea mi-e inima…

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Alinutz…un nume care inseamna mangaiere…intradevar zambetul lui ATAT de CUCERITOR, chiar si in suferinta stie sa rasplateasca orice efort cu zambetul lui…e un copil cu totul deosebit…putin, ff putin am avut ocazia sa-i simt si eu imbratisarea manutelor in jurul gatului…nu stiu cum arata exact sufletul lui, dar stiu ca are ceva atat de lipicios, atat de pur si dumnezeiesc in el ca imposibil sa nu te indragostesti de el, la prima vedere, sa nu-l iubesti si sa nu-ti doresti mereu, mereu sa-i auzi glasul, sa ii vezi zambetul…Cori, iti inteleg durerea…si multumesc ca mi-ai „facut cunostinta ” cu Alinutz, frumosul, dragul si scumpul Alinutz…

  2. Este dureros cand cei dragi sufera,voia Lui noi nu stim care este,multumim prin rugaciune pentru tot ce El ne da si face pentru noi.Domnul sa-i dea vindecare lui Alinut!.Amin!


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

